Sondaro sitoutuu 100 prosentin tyytyväisyystakuuseen.
Etkö ole tyytyväinen tilaukseesi? Voit palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.Miten voin palauttaa?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa info@sondaro.fi. Me autamme sinua palauttamaan tuotteen oikein.Palautetut paketit ovat asiakkaan vastuulla, eikä sondaro hyvitä niitä, jos ne katoavat tai rikkoontuvat.
Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, varmistamme, että ostohinta siirretään pankkitilillesi 5 arkipäivän kuluessa.
Palautuskäytäntö
Kaikista tuotteista peritään palautuksen yhteydessä 20% lisämaksu kokonaisostohinnasta. Näin ollen täyden hyvityksen sijasta hyvitetään vain 80% ostohinnasta. Tämä on esitetty verkkosivustomme ehdoissa.
Jos olet tehnyt tilauksen ja saanut ilmaisen toimituksen, mutta palautat tuotteen, joka ei enää kelpaa ilmaisen toimituksen piiriin, sinä, asiakas, olet vastuussa alkuperäisen toimituksen ja uudelleenvarastointimaksujen maksamisesta.
Mikä on kohtuullinen palautusmaksu? Se on tietty prosenttiosuus tuotteen hinnasta, riippuen tuotteen tyypistä ja kunnosta palautushetkellä. Meidän palautusmaksumme on 20%.
Jos haluat palauttaa tuotteen, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme 24 tunnin kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Palautuspyynnön tyyppi |
Uudelleentoimitusmaksua sovelletaan? |
Ostaja muuttaa mieltään, ostajan katumus tai hintaero. |
Kyllä |
Ostaja kieltäytyy toimituksesta |
Kyllä |
Ostaja palauttaa tavaran, mutta se saapuu myyjälle vahingoittuneena, viallisena tai olennaisesti erilaisena, kuin miten myyjä sen alun perin toimitti. |
Kyllä |
Ostaja saa tavaran, joka poikkeaa olennaisesti siitä, mitä hän on tilannut. |
Ei |
Tilaus palautettiin toimittamattomana. |
Ei, mutta palautuskuluja vastaava summa vähennetään. |
Tuotteet saapuvat ostajalle vahingoittuneina tai viallisina. |
Ei |
Ostaja kieltäytyy toimituksesta lähetyksen aikana syntyneiden tai rahdinkuljettajan aiheuttamien näkyvien vaurioiden vuoksi. |
Ei |